Mindent a szemnek, mindent a kéznek! Megnyitott az odea.hu modern enteriőr ötleteket kínáló üzlete!

Boros Csillával, az odea.hu társalapítójával és értékesítési vezetőjével beszélgettünk meghitt környezetben, babzsákok és vászonképek között. Csilla a kezdetektől jelen van a lakásdekorációs webáruház életében, segítette és táplálta az odea.hu-t első lépéseinél, így pontosan tudja, milyen fontos lépéseket tesz meg a cég évről évre.

csilla

Az odea.hu társalapítója: Boros Csilla, és hitvallása.

Az idei év nagy ugrása egy csodálatos üzlet, egyben bemutatóterem megnyitása, amely egy megvalósult álom Csilla és csapata számára.

Mióta terveztétek az üzletet, kinek az ötlete volt?  Mi volt az alapötlet?

Az idei év elején született meg az ötlet. Üzlettársam és én úgy éreztük, hogy sikeresen működő webáruházunk mellett szeretnénk még közelebb hozni vásárlóinkhoz egyedi, különleges termékeinket.

Mi az üzlet célja?

Röviden megfogalmazva, célunk vidám, pozitív vásárlást biztosítani vásárlóinknak, hogy jól érezzék nálunk magukat és enteriör tanácsokat kapjanak. Egy ideális, barátságos, könnyen megközelíthető helyen nyitottuk új üzletünket biztosítva ezzel vásárlóinknak, hogy személyesen is kipróbálják és megvásárolják modern lakásdekorációinkat, nem utolsó sorban megismerjenek minket, az odea.hu csapatát.

Miért fontos egy webáruháznak üzletet is nyitni?

Számunkra nagyon fontos, hogy személyesen is találkozzanak a vásárlóink a termékeinkkel. A webáruház lehetőséget ad vásárlóinknak gyorsan és egyszerűen megrendelni a kiválasztott termékeket, az üzletünk is lehetővé teszi mindezt, emellett pedig személyesebb és közvetlenebb kapcsolatot hoz létre köztünk és a vásárló között.

Milyen alap-értékeket közvetít az üzlet és ennek megfelelően az odea.hu?

A kényelem mindenkinek jár és célunk hogy színvonalas, modern, egyedi termékekkel töltsük meg az otthonokat és ezáltal pozitív érzést adjunk vásárlóinknak. Amikor belép hozzánk egy vásárló nálunk természetes, hogy örömmel fogadjuk, mivel minden egyes vásárlónk nálunk a középpontban van, ugyanez igaz a telefonos ügyfélszolgálatunkra is.

Ma Magyarországon mi az előnye egy webáruháznak és miért hatékony?

Azt gondolom, az idei év erős tendenciát mutat a tekintetben, hogy egyre jobban szeretünk kényelmesen, otthonról, munkahelyről online vásárolni. Az idő manapság az egyik legnagyobb érték, így megfontoljuk, hogy mire, mikor szánunk időt, a vásárlás is természetesen ebbe a kategóriába tartozik.

Ma itthon mi az előnye a bemutatóteremnek/üzletnek?

A bizalom érzése és emellett a termékek megismerése, kipróbálása.

Miért pont a Récsei Centerre esett a választás?

A könnyen megközelíthetősége és barátságos, családi hangulata miatt szerettünk bele a helybe. Vásárlóink Budapest bármely pontjáról egyszerűn megközelíthetik, és ingyen parkolhatnak az áruház parkolójában.

Mi alapján választjátok ki az üzletben kiállított termékeket?

Profi megvalósítást akartunk, ezért enteriőr stylistot kértünk meg arra, hogy válassza ki és helyezze el a kiállított termékeket.

Hogyan sikerült megvalósítani az elképzelést? Mennyire vagy elégedett?

Elégedett vagyok az eredménnyel, számomra a vásárlói visszajelzések a legfontosabbak, rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk nyitás óta.

Mik az odea.hu jövőbeli tervei? Esetleg további üzletnyitás, vagy más fejlesztések :) ?

Igen, további üzletek nyitását tervezzük, egyelőre még nem publikus, időben beszámolunk erről.

 

Ferenczi Fruzsina

 

Ha szeretnétek magatok is megtapasztalni egy vidám, otthonos, modern lakásdekorációs üzlet varázsát, látogassatok el hozzánk a Récsei Centerbe.

Címünk: Címünk: 1146 Bp. Istvánmezei út 6.
Nyitvatartás: H-P: 10:00-20:00
Sz: 10:00-16:00, V: 10:00-13:00.

Szeretettel várunk minden érdeklődőt!

odea.hu – Budapest
Cím: Récsei Center 1146 Budapest, Istvánmezei út 6.
Mobil: 06-70/317-9855
E-mail cím: info@odea.hu

odea.hu – Nyíregyháza
Cím: 4400 Nyíregyháza, Korányi u. 44/A
Mobil: 06-30/3367866
E-mail cím: nyiregyhaza@odea.hu

logo